Interaktivni programi pjevanja za talente

 

PROGRAM T24

DOB:
Juniori: 9 -14 godina
Seniori: 15+ godina

TERMINI: ukupno 24 termina/ciklus
18 x 45 min./godinu – pjevanje (razred)
5 x 45 min./godinu – pjevanje (individualno)
1 x 60 min./godinu – studio snimanje

PROGRAM: pop, rock, klasika, jazz, blues, country

 

PROGRAM T40

DOB:
Juniori: 9 -14 godina
Seniori: 15+ godina

TERMINI: ukupno 40 termina/ciklus
30 x 45 min./godinu – pjevanje (razred)
9 x 45 min./godinu – pjevanje (individualno)
1 x 60 min./godinu – studio snimanje

PROGRAM: pop, rock, klasika, jazz, blues, country

 

PROGRAM T80

DOB:
Juniori: 9 -14 godina
Seniori: 15+ godina

TERMINI: ukupno 80 termina/ciklus
60 x 45 min./godinu – pjevanje (razred)
19 x 45 min./godinu – pjevanje (individualno)
1 x 60 min./godinu – studio snimanje

PROGRAM: pop, rock, klasika, jazz, blues, country

 

TRAJANJE: 3 godine (godina = 64 termina)

 

Zašto kombinacija i interakcija skupnog i individualnog rada
pruža izvanredne mogućnosti za razvoj pjevača

people-at-concert-1105666



Zašto je važno učiti u pjevačkom razredu

Važnost interakcije članova

U svakoj glazbenoj skupini postoji interakcija njezinih članova što utječe na glazbeni razvoj svakog njenog člana.

U pjevačkim razredima Akademije za muzičke talente Glazbene galerije ta je interakcija posebno naglašena, snažna i efikasna zbog, u tom smislu, idealne veličine razreda.

Naime, što se tiče interakcije članova s obzirom na veličinu pjevačkog razreda, broj izvođača u razredu je optimalan tj. niti je prevelik niti premalen.

Važnost učenja pjevača jednih od drugih

Isto se odnosi i na mogućnost koju pjevački razred pruža pjevačima, što je također iznimno važno, da uče jedni od drugih.

Uz učenje od svog mentora individualnog pjevanja i učenje od mentora pjevačkog razreda, takav način učenja procesu učenja i razvitku pojedinca dodaje još jednu posebnu i važnu dimenziju te mu bitno doprinosi.

Izvrsna priprema za koncertne nastupe i rad na oslobađanju od eventualne treme

U prirodi svakog reproduktivnog glazbenika pa tako i svakog pjevača jest to da svoje umijeće predstavi javno tj. pred publikom.

Pjevački razred omogućuje svakom svom članu  izvrsnu pripremu za koncertne nastupe kao i  rad na oslobađanju od eventualne treme na javnom nastupu tj. nastupu pred publikom.

Naime, svaki pjevač svaki put dok individualno radi s mentorom ujedno se priprema i za javne nastupe, jer to radi ne samo pred mentorom već i pred „publikom“ tj. ostalim članovima pjevačkog razreda.

Čarolija i draž učenja i muziciranja u pjevačkom razredu

Umjesto kompetitivnosti – ljepota međusobne podrške i motivacije
koja potiče svakog pojedinca da učeći ne samo na vlastitom primjeru
već i na primjerima drugih daje sve od sebe na putu do ostvarenja svog cilja.

Za koga je i zašto važan individualni rad

Činjenica je da individulni rad može koristiti svakome i da svakog može unaprijediti. Ali za koga je individualni rad baš najvažniji?

Individualni rad baš je najvažniji za one koji su posebno nadareni, jer oni u sebi nose dijamant kojeg je potrebno fino brusiti i do briljanta izbrusiti.

Uloga mentora pjevačkog razreda

Samo je po sebi razumljivo da je uloga mentora pjevačkog razreda u kojem se njeguju, razvijaju i predstavljaju posebno i rijetko nadareni izuzetno važna.

Stoga tu funkciju mogu obnašati samo vrsni i afirmirani pedagozi i izvođači.

Uloga mentora individualne nastave pjevanja
u glazbenom razvitku članova pjevačkih razreda

I uloga mentora individualne nastave pjevanja u glazbenom razviku posebno nadarenih pjevača koji uče u pjevačkim razredima također je izuzetno važna.

I ta uloga pripada samo vrsnim pedagozima i izvođačima.

Individualni rad s mentorom omogućuje učenicima izradu najsitnijih detalja kako onih tehničke tako i onih muzičke naravi.

Važnost interakcije mentora

Mentori individualne nastave pjevanja i mentori pjevačkih razreda tijesno surađuju, konstantno i redovito se konzultiraju, a sve s ciljem svekolikog napredovanja svojih učenika.

Stoga kombinacija i interakcija skupnog i individualnog rada pruža izvanredne mogućnosti za razvoj pjevača.

Tko može postati pjevački član
Akademije za muzičke talente Glazbene galerije
po specijalnim članarinama

Pjevački članovi Akademije za muzičke talente Glazbene galerije po specijalnim članarinama mogu postati oni koji su položili Audiciju za talente.

O Audiciji za talente pogledajte OVDJE.

Veličina pjevačkog razreda

Svaki pjevački razred sastoji se od 10 do 15 članova.

Vrste pjevačkih razreda prema dobi

Prema dobi svojih članova pjevački razredi se dijele na juniore i seniore.

U juniorima mogu pjevati članovi od 9. do 14. godine.
U seniorima mogu pjevati članovi od 15. godine i stariji.